A rendszeres testedzés jótékony hatással van a várandósság alatt az anyára és a babára.
Akik várandósságuk alatt aktívak, és a szülés után is azok maradnak, a szülés után hamarabb visszanyerik korábbi súlyukat.
Azok az anyukák, akik nem mozognak terhesség alatt, és a szülést követő 1 évben, átlag 5 kg-ot híznak, ami egész életükben magukon hordoznak.
Azok a kismamák, aki terhességük alatt gyakran mozognak, könnyebb és kevesebb komplikációval jár a szülés, mint kevésbé aktív társaiknál.
A rendszeres testmozgás csökkenti a szülés utáni lábadozás időszakát.
Amiért még nagyon szeretjük és ajánlott: A babára az anyuka edzése olyan hatással van, mintha ő is „edzene”, így ellenállóbb, erősebb lesz a vajúdáskor.
A várandósság alatt és utáni mozgás csökkenti a szülés utáni depresszió kialakulását!
Az aktív anyukák gyermekei kiegyensúlyozottabbak, könnyebben kezelhetők. Kevesebb köztük a kólikás, jobban alszanak és kevesebbet sírnak!
A bemelegítés és levezetés SMR hengerrel történik. Az edzés során minden olyan izmot megmozgatunk, amik elgyengülnek a várandósság és a szülés során.

 Várunk Téged is edzéseinkre!.

 

Az élet legnagyobb csodájának részese lettél azzal, hogy megszülted kisbabádat. Hogy már a kezdetektől szellemileg és testileg is fitt anyuka legyél, olyan mozgásformát ajánlunk, amely a szülés utáni regeneráció legnagyszerűbb formája. 
A kellemes hangulatú tornán a babáddal együtt mozoghatsz, egymás közelségét élvezve tanulod meg a javasolt gyakorlatokat. 
A tested kétségtelenül átváltozott, izmaid megerősítésének (főleg az igénybevett has- és gátizmok), állóképességed visszaállításának olyan hatékony módját gyakorolhatod egy kellemes társaságban edzéseinken, amely kíméletesen, ám minden lényeges részt érintve frissíti fel testedet. 
A tornagyakorlatok során szépen formálódik tested, miközben jól is szórakozol egy olyan közösségben, ahol csupa hozzátok a picidhez és jómagadhoz hasonló baba-mama párosok járnak.

 

Átvezetés a Kanga Burn és a babakocsis Kanga között.

10-12 hónapos kor után, amikor a mama gátizma már megerősödik, ez egy kifejezetten javasolt edzésforma. Miközben a mamák tornáznak, a babák totyognak, tulajdonképpen belenőnek a sportba.

Jellemzői:
Mindent átmozgató gyakorlatok, kiemelt figyelem a kritikus helyeken.
 
Az edzéseken SMR hengert és gumiszalagot is használunk.

Torna a mamának, játszótér a babának

 

A Hordozós Kangával párhuzamosan végezhető egyik edzésforma, aminél - mint ahogy az a nevéből is sejthető - a kicsi a babakocsiban érkezik veled az edzésekre, amiket a szabadban (parkban, Balaton-parton, játszótéren) tartunk.

Miközben az erősítő gyakorlatokat végezzük a parkban, a babák a kocsiban vagy játszótéren játszanak és néznek minket – attól függően, hogy totyogósak vagy nagyobbacskák.

Ami a gyakorlatok intenzitását illeti, az alkalmankénti közel 1 órás torna alkalmával jól megmozgatjuk az izmokat. Nem csak kangásoknak ajánlott ez az edzésforma, hanem minden kisgyermekes, babás anyukának, aki kedvet érezne egy kellemes társaságban egy jóleső tornához a szabadban.

A találkozókra hozz magaddal polifoamot, törölközőt és persze vízet, a babáknak pedig játékot, plédet és nassolni valót. A hangulatról és az izzasztásról mi gondoskodunk, amihez babád jóleső közelségéről most sem kell lemondanod.

 
Szeretsz a természetben túrázni, nagyokat sétálni, de nincs hozzá társaságod?
Szeretnél a szabadban, jó levegőn együtt mozogni a babáddal?

Az összes kívánságod teljesülhet egy sportban: a szabadban végzett NordicKangán megtanulhatod a NordicWalking szabályos technikáját, ugyanakkor Babahordozási tanácsadó és Kanga-tréner figyel babád és a Te egészségedre. 

A többi kangás anyukával és kirándulás kedvelővel igazi élmény lesz ez a hobbyként és kiváló testformáló edzésforma. 

A Nordic Walking tökéletes választás az állóképesség növelésére, és a "problémás területek" - comb, popsi, has, hát - edzésére.

 

 
A Kangaburn egy hatékony alakformáló edzés, ami zsírégető és erősítő gyakorlatokkal segít megszabadítani fölös kilóidtól és a nem kívánatos zsírpárnáktól.

Az állóképességed és régi alakod újratöltése munkát igényel, amiben maximálisan tudunk segíteni. A leghatásosabb edzésforma szülők számára, ami célzott gyakorlatokkal erősít meg a különböző edzettségi szinten álló szülőket (tehát az anyukákat és az apukákat is)!

Az ugróköteles állóképességi edzés egy magas intenzitású, szakaszos, speciális állóképességi edzésmódszer, ami kimondottan kisgyerekes szülőknek van kifejlesztve.

A HIIT (magas intenzitású) edzés a mindennapi életben - robbanásszerű mozdulatokat használ, amelyek a mindennapokban is jellemzőek: futás a busz után, a nehéz cuccok cipelése, futás a gyerkőc után, stb.  A gyerek ellátásához ezeket sűrűn alkalmazza a szülő, és teljesen személyre lehet szabni.

Miért jó az ugrókötelezés?

Előnyei: magasfokú kalóriaégetés, megfelelő technikáva izületbarát, egyensúlyérzéket fejleszt, testtartást javít.

Intenzív, magas hatékonyságú, variálható és szórakoztató. 

Ne ijedj meg, ha nem tudsz ugrókötelezni, mi megtanítunk, illetve van más, helyettesítő gyakorlat.

Mire számíthatsz az edzéseken?

6 x 6 perces körök, aminek az első perce ugrókötelezés, ezt követően váltakoznak a magas és alacsony intenzitású gyakorlatok.

Célja, hogy a szülőket felkészítsék arra, hogy bírják a gyerek melletti aktivitást. 

A bevezetés és levezetés SMR hengerrel történik

A résztvevők maguk határozzák meg teherbírásukat.
 
Várunk Benneteket párban is!  
Gyerekfelügyelet igény esetén megoldható..

 

 

­